Telefonische acquisitie is nog steeds één van de meest effectieve middelen om contacten te leggen, te onderhouden (of te heractiveren als u vergeten bent te onderhouden) met uw prospects en relaties. Zeker nu als u zich wilt (blijven) onderscheiden met alle online mogelijkheden.
Mijn succes is te danken aan de wijze waarop ik mensen benader. Met respect, interesse, enthousiasme en met kennis van zaken. Ik heb jarenlange ervaring in de commercie als accountmanager. Door mijn werkervaring heb ik veel geleerd en weet ik hoe “het spel” gespeeld moet worden. Ik neem de identiteit aan van mijn klant en ben hun ambassadeur. Ik bel zonder script en maak de materie van de klant eigen. Samen met mijn jarenlange ervaring wordt de samenwerking een interessant en succesvol geheel. Daarnaast help ik mijn klanten mee hoe ze hun product in de markt moeten neerzetten. Het bedenken van een goed idee is één, maar het vermarkten daarvan is vaak vele malen, helemaal via de telefoon. Dat laatste vraagt specifieke competenties en dat weet ik als geen ander.
Voor mijn klanten ben ik een motor aan de voorkant om kwalitatieve bezoekafspraken te maken op directie- en managementniveau. Ik breng, door de juiste persoon binnen de organisatie te spreken, hun doelgroep en markt in kaart. Hierbij moet u denken aan de behoeftepeiling, huidige contractpartners, duur huidige contract, wie zijn de beslissers etc. Door het verkrijgen van beter inzicht in hun markt kunnen ze uiteindelijk hun verkoopstrategie succesvoller neerzetten.